UPRAVLJANJE Z ISKALNIKI IN OPTIMIZACIJA

Obvladaj najsodobnejše vire informacij, spletne iskalnike. Naj bo Google v vašem mezincu!  

Zaradi posebnega zanimanja smo nekatera naša predavanja odprli tudi zunanjim slušateljem. Tako se nam lahko pridružite pri izvedbi predmetov za izredne študente in se prepričate kako dobre vsebine zagotavljamo znotraj študijskih programov. Vsebine so uporabne, zanimive in takoj prenosljive v prakso. Predavatelji pa vrhunski strokovnjaki iz svojih področij.

V kolikor se v naslednjih 3 letih odločite za študij pri nas pa vam poslušane vsebine lahko priznamo. Ob predpostavki, da opravite tudi vse potrebne ostale obveznosti, ki jih predavatelj predmeta zahteva (seminarsko nalogo, izpit ipd.).

Vabljeni, da se nam pridružite.

 

Izvajalec: Damjan Avsec

Termini predavanj:

  • petek, 10.1. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 17.1. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 24.1. 2020, od 16:00 do 20:10
  • sobota, 1.2. 2019, od 9:00 do 13:10

Skupno število ECTS: 6

Študijska skupina: Priključitev skupini izrednih študentov programa Digitalni marketing

Cena: 450,00 EUR (+ 22% DDV)


VSEBINA PREDMETA

  • Kaj so spletni iskalniki
  • Delovanje in tehnologija spletnih iskalnikov
  • Vloga in prednosti spletnih iskalnikov v nakupnem procesu
  • SEO: elementi optimizacije na spletni strani (onsite+tehnični SEO)
  • SEO: zunanji elementi optimizacije za spletne iskalnike (offsite SEO)
  • SEM: model PPC in osnove Google Ads oglaševanja
  • SEM: Nastavitev kampanj in oglasnih skupin
  • SEM: Izbor zakupljenih ključnih besed
  • SEM: Pisanje oglasov
  • SEM: Povezava oglaševanja z Google Analytics
  • SEM: Orodja za raziskovanje
  • Povezanost SEO in SEM nastopa na iskalniku
TERMIN: 10. 1. 2020 (16:00 - 13:10)

CILJI IN KOMPETENCE

  • Razumevanje tehnologije, ki jo uporabljajo spletni iskalniki
  • Razumevanje vloge, ki jo imajo spletni iskalniki v nakupnem procesu
  • Razumevanje delovanja optimizacije za spletne iskalnike (SEO)
  • Razumevanje delovanja oglaševanja na iskalniku Google
  • Konkretna izvedba oglaševalskih kampanj na iskalniku Google
  • Priprava oglasov za oglaševanje na iskalniku Google
  • Raziskava ključnih besed

 

IZVAJALEC/KA

Damjan Avsec je vodja digitalnega oglaševanja v podjetju Studio Moderna, kjer s svojo ekipo senior oglaševalcev skrbijo za strateški razvoj oglaševalskih kanalov v 21 državah CEE regije. Izobražujejo lokalne digitalne ekipe, pripravljajo izobraževanja in delavnice. Razvijajo strateški vidik performance kanalov, predvsem Google, Facebook in Instagram, v e-commerce okolju. Je tudi predavatelj programa, ki ga za DMI izvaja GEA College, Strokovnjak digitalnega marketinga.

Je urednik in pisec vsebin na portalu za digitalni marketing digilab.si in avtor e-prirončnikov. Izhaja iz agencijskega okolja, kjer je svetoval/sodeloval s preko 1000 naročnikov in tako dobil neprecenljiv vpogled v digitalno dinamiko raznih poslovnih modelov.

Ima bogate izkušnje s področja perfromance oglaševanja (pretežno Google Ads & Facebook), digitalizacije podjetji in digitalnih strategij.

CILJI IN KOMPETENCE

  • Razumevanje tehnologije, ki jo uporabljajo spletni iskalniki
  • Razumevanje vloge, ki jo imajo spletni iskalniki v nakupnem procesu
  • Razumevanje delovanja optimizacije za spletne iskalnike (SEO)
  • Razumevanje delovanja oglaševanja na iskalniku Google
  • Konkretna izvedba oglaševalskih kampanj na iskalniku Google
  • Priprava oglasov za oglaševanje na iskalniku Google
  • Raziskava ključnih besed

 

IZVAJALEC/KA

Damjan Avsec je vodja digitalnega oglaševanja v podjetju Studio Moderna, kjer s svojo ekipo senior oglaševalcev skrbijo za strateški razvoj oglaševalskih kanalov v 21 državah CEE regije. Izobražujejo lokalne digitalne ekipe, pripravljajo izobraževanja in delavnice. Razvijajo strateški vidik performance kanalov, predvsem Google, Facebook in Instagram, v e-commerce okolju. Je tudi predavatelj programa, ki ga za DMI izvaja GEA College, Strokovnjak digitalnega marketinga.

Je urednik in pisec vsebin na portalu za digitalni marketing digilab.si in avtor e-prirončnikov. Izhaja iz agencijskega okolja, kjer je svetoval/sodeloval s preko 1000 naročnikov in tako dobil neprecenljiv vpogled v digitalno dinamiko raznih poslovnih modelov.

Ima bogate izkušnje s področja perfromance oglaševanja (pretežno Google Ads & Facebook), digitalizacije podjetji in digitalnih strategij.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Kategorija:

450,00 / 549,00 z DDV