UPORABNIŠKA IZKUŠNJA NA SPLETU

Pridobi neprecenljivo znanje o odnosu med stranko in podjetjem tekom celotne interakcije! Ne spreglejte ene od ključnih strategij rasti podjetja! 

Zaradi posebnega zanimanja smo nekatera naša predavanja odprli tudi zunanjim slušateljem. Tako se nam lahko pridružite pri izvedbi predmetov za izredne študente in se prepričate kako dobre vsebine zagotavljamo znotraj študijskih programov. Vsebine so uporabne, zanimive in takoj prenosljive v prakso. Predavatelji pa vrhunski strokovnjaki iz svojih področij.

V kolikor se v naslednjih 3 letih odločite za študij pri nas pa vam poslušane vsebine lahko priznamo. Ob predpostavki, da opravite tudi vse potrebne ostale obveznosti, ki jih predavatelj predmeta zahteva (seminarsko nalogo, izpit ipd.).

Vabljeni, da se nam pridružite.

 

Izvajalec: Gal Kočar

Termini predavanj:

  • sobota, 28.3. 2020, od 9:00 do 13:10
  • sobota, 18.4. 2020, od 9:00 do 13:10
  • sobota, 25.4. 2020, od 9:00 do 13:10
  • sobota, 9.5. 2020, od 9:00 do 13:10

Skupno število ECTS: 6

Študijska skupina: Priključitev skupini izrednih študentov programa Digitalni marketing

Cena: 450,00 EUR (+ 22% DDV)


VSEBINA PREDMETA

  • Kaj je uporabniška izkušnja (UX) – teorija in praksa
  • Uporabniška izkušnja v vsakdanjem življenju
  • Uporabniška izkušnja na spletu: obnašanje spletnega uporabnika
  • Zgodovinski razvoj uporabniške izkušnje na spletu
  • Metodologija uporabniške izkušnje na spletu
  • Informacijska arhitektura (IA), uporabniška izkušnja (UX)
  • Poznavanje informacijske arhitekture v povezavi z uporabniško izkušnjo
  • Poznavanje in kreiranje uporabniške izkušnje za ciljne skupine uporabnikov
TERMIN: 28. 3. 2020 (9:00 - 13:10)

CILJI IN KOMPETENCE

  • Razumevanje pomena informacijske arhitekture za podjetje, kot del izvajanja digitalnega marketinga
  • Razumevanje osnovnih zakonitosti UX
  • Uporaba osnovnih konceptov UX v praksi
  • Razlikovanje med slabo in dobro uporabniško izkušnjo
  • Razlikovanje med IA, UX in UI
  • Razumevanje vloge UX pri izdelavi spletnih mest
  • Razumevanje vloge UX pri izdelavi spletnih aplikacij

 

IZVAJALEC/KA

Sem Gal Kočar, rojen sem 24.3.1983 v Ljubljani. Po izobrazbi sem univerzitetni diplomirani politolog, diplomiral sem na Fakulteti za družbene vede, Univerza v Ljubljani.

Kljub izobrazbi iz politologije se že od svoji zgodnjih dvajsetih let profesionalno ukvarjam z digitalnim marketingom. Delo na različnih pozicijah (tekstopisec, dizajner / kreativec, vodja projektov, strokovnjak za digitalno oglaševanje, prodajalec digital storitev, SEO strokovnjak, strokovnjak za UX, digitalni strateg, PPC strokovnjak, menedžer itd) mi je omogočilo razvoj zelo širokega nabora marketinških znanj. Od 2011 delam v (digitalnih) agencijah, kjer mi je delo s
klienti iz različnih industrij, trgov in velikosti omogočilo še dodatno širjenje izkušenj.

Vedno stremim k razvoju marketinških pristopov, ki prinašajo občutne, merljive rezultate in maksimalen ROI. Poleg digitalnega marketinga sem izkušen tudi v vodenju zaposlenih, (mednarodnem) projektnem vodenju, vodenju strank in prodaji po metodologiji “Solution Selling”.

CILJI IN KOMPETENCE

  • Razumevanje pomena informacijske arhitekture za podjetje, kot del izvajanja digitalnega marketinga
  • Razumevanje osnovnih zakonitosti UX
  • Uporaba osnovnih konceptov UX v praksi
  • Razlikovanje med slabo in dobro uporabniško izkušnjo
  • Razlikovanje med IA, UX in UI
  • Razumevanje vloge UX pri izdelavi spletnih mest
  • Razumevanje vloge UX pri izdelavi spletnih aplikacij

 

IZVAJALEC/KA

Sem Gal Kočar, rojen sem 24.3.1983 v Ljubljani. Po izobrazbi sem univerzitetni diplomirani politolog, diplomiral sem na Fakulteti za družbene vede, Univerza v Ljubljani.

Kljub izobrazbi iz politologije se že od svoji zgodnjih dvajsetih let profesionalno ukvarjam z digitalnim marketingom. Delo na različnih pozicijah (tekstopisec, dizajner / kreativec, vodja projektov, strokovnjak za digitalno oglaševanje, prodajalec digital storitev, SEO strokovnjak, strokovnjak za UX, digitalni strateg, PPC strokovnjak, menedžer itd) mi je omogočilo razvoj zelo širokega nabora marketinških znanj. Od 2011 delam v (digitalnih) agencijah, kjer mi je delo s
klienti iz različnih industrij, trgov in velikosti omogočilo še dodatno širjenje izkušenj.

Vedno stremim k razvoju marketinških pristopov, ki prinašajo občutne, merljive rezultate in maksimalen ROI. Poleg digitalnega marketinga sem izkušen tudi v vodenju zaposlenih, (mednarodnem) projektnem vodenju, vodenju strank in prodaji po metodologiji “Solution Selling”.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Kategorija:

450,00 / 549,00 z DDV