Prodajni trening za nepremičninske posrednike

Program Prodajni trening za nepremičninske posrednike

Vas zanima kariera nepremičninskega posrednika? Morda ste že pridobili licenco, se usposabljali, za izpit nepremičninskega agenta sedaj pa ne veste kako naprej? Ali pa ste že dejavni v poslu pa bi si želeli več strank, hitreje zaključiti prodajni proces in seveda s tem boljše rezultate. Morda pa o novi karieri šele razmišljate in bi želeli spoznati vse izzive s katerimi se soočajo morda bodoči kolegi, ki že delajo na trgu nepremičninskega posredovanja. Če ste se v zgornjem opisu prepoznali potem vabljeni, da se udeležite 3 –dnevne prodajne delavnice usmerjene in prilagojene nepremičninskim posrednikom.

Kaj je Prodajni trening za nepremičninske posrednike?

Je program za usposabljanje namenjen nudenju pomoči nepremičninskim posrednikom, ki so na novo licencirani in so šele začeli graditi svoje poslovanje. Ravno tako pa za že izkušene nepremičninske posrednike, ki želite bolje utemeljiti osnove za boljšo prodajo. Cilj delavnice je razvijanje sposobnosti iskanja nepremičnin in strank, oblikovanje prepričljive predstavitve, učinkovitejšega dela s strankami, komunikacije, prodajnih tehnik in razvoja trdnih poslovnih navad, ki bodo pripomogli k ustvarjanju produktivnosti in poslovnega uspeha.

Vsebina

  • Skupinski coaching (NLP in osnove za komunikacijo, vzpostavitev dobrega stika)
  • Grajenje trdnih temeljev (Pomen vašega osebnega »branda« v nepremičninskem poslovanju, SWOT, cilji in njihov pomen, upravljanje s časom)
  • Izgradnja kariere (definiranje vloge nepremičninskega posrednika, vodenje in usmerjanje pogovora, vplivno okolje delovanja)
  • Odpravljanje vzorcev (metoda CDDC za reševanje ugovorov, spretnosti sprejemanja odgovora »ne«, telefonsko komuniciranje, hladni klici)
  • Prvi kontakt (komunikacija z neznanci, cilji marketinga, »farming« – ustvarjanje svoje skupine strank, segmentiranje strank)
  • Pridobivanje ponudbe1 .del (kako pripraviti in ponujati svojo bazo nepremičnin, oblikovati svojo strokovnost, spoznati moč ekskluzivnih ponudb, pomen prvega obiska, oblikovati načine določitve vrednosti nepremičnin)
  • Pridobivanje ponudbe – 2 .del (razumeti strategijo za pridobivanje strank, zakaj je pomembno predstaviti stranki tržno analizo, kako preko ciljev dosegati provizijo, utrjevanje poslovnega odnosa)
  • Oglaševanje nepremičnine (udeleženci »oglaševalske ekipe«, jasno uporabljati seznam za oglaševanje, uporabiti smernice za večjo učinkovitost oglaševanja, povratne informacije in spremembe na trgu)
  • Iskanje kupcev (identifikacija osnovne kategorije kupcev, kako jih najti, prepoznavanje priložnosti za pomoč kupcem vseh starostnih skupin, »dnevi odprtih vrat«)
  • Obveznosti (do) strank (specifična vprašanja za ugotavljanje kupčeve pripravljenosti, voljnost in zmožnost za nakup, predstaviti prednosti sodelovanja s posrednikom preden iščemo nepremičnino, proces ko je nepremičnina najdena, praktični nasveti).
  • Pogajanja (tveganja in prednosti pogajanj, načela pogajanj, dobre prakse, sposobnost predstavitve ponudbe)
  • Zaključevanje posla (gledati dlje od trenutne prodaje, 2 zahtevi za pridobitev »do življenjskih strank«, pomembnost načrtovanje uspeha, vzdrževati zdrav odnos do kariere).

 


V 3–dnevnem programu boste pridobili vse kar potrebujete, da dvignete vaše posel nepremičninskega posrednika na višji nivo. Poleg predavanj in manjše pogostitve boste imeli na voljo tudi obsežno gradivo. Investicija v 3- dnevni program je 390€ (+ DDV) za prijave do 5.11.2019. Redna cena, prijave po 5.11., pa 460€. V primeru več udeležencev iz istega podjetja nudimo 10% popust.
S prijavo prosim pohitite saj je število mest zaradi praktičnega dela omejeno.


Termini predavanj: 

  • Četrtek, 21.11.2019,  od 9:00 – 14:00
  • Četrtek, 28.11.2019,  od 9:00 – 14:00
  • Četrtek, 5.12.2019,  od 9:00 – 14:00
TERMIN: 21. 11. 2019 (9:00 - 14:00)

Kaj vsebuje delavnica “Prodajni trening za nepremičninske posrednike”?

Delavnica vključuje predavanja, skripte, marketinška orodja, naloge na terenu, igranje vlog in mnogo priložnosti za prasko. 3 – dnevna delavnica vsebuje 12 sklopov, ki skupaj tvorijo rdečo nit od začetka do konca. Osredotočen program temelji na krepitvi dosedanjih dobrih praks in seznanitvi s ključnimi orodji za osebno rast, boljšo produktivnost in uspeh.

 

 

O predavatelju:

Milenko BorojaMilenko Boroja je predavatelj, podjetnik ter licenciran in certificiran NLP Coach po dr. Richard Bendlerju.
Že od svojega prvega delovnega dne, proučuje vedenje, navade in kulturo ljudi. Ta strast ga je peljala do študija turizma (hotelirstvo in igralništvo), kjer je diplomiral na temo »First impression in hospitality industry«. Kot podjetnik je vodil podjetje, ki se je ukvarjalo z interaktivno komunikacijo, kjer je podjetjem pomagal do večje prepoznavnosti. Ker je njegovo poslanstvo pomagati ljudem, da poiščejo preboj do uresničitve svojih ciljev, je začel študirat področje NLP (nevro lingvistično programiranje) in kmalu po študiju postal asistent pri mentorju dr. Aleksander Šinigoju. To znanje in podjetniške izkušnje je uporabil v svoji nepremičninski agenciji in kasneje kot Real estate Coach v Sloveniji in na Hrvaškem.
Njegov moto je; učimo se dokler živimo in učimo se medtem ko delamo. Napake in porazi so vodilo do uspeha.

Kaj vsebuje delavnica “Prodajni trening za nepremičninske posrednike”?

Delavnica vključuje predavanja, skripte, marketinška orodja, naloge na terenu, igranje vlog in mnogo priložnosti za prasko. 3 – dnevna delavnica vsebuje 12 sklopov, ki skupaj tvorijo rdečo nit od začetka do konca. Osredotočen program temelji na krepitvi dosedanjih dobrih praks in seznanitvi s ključnimi orodji za osebno rast, boljšo produktivnost in uspeh.

 

 

O predavatelju:

Milenko BorojaMilenko Boroja je predavatelj, podjetnik ter licenciran in certificiran NLP Coach po dr. Richard Bendlerju.
Že od svojega prvega delovnega dne, proučuje vedenje, navade in kulturo ljudi. Ta strast ga je peljala do študija turizma (hotelirstvo in igralništvo), kjer je diplomiral na temo »First impression in hospitality industry«. Kot podjetnik je vodil podjetje, ki se je ukvarjalo z interaktivno komunikacijo, kjer je podjetjem pomagal do večje prepoznavnosti. Ker je njegovo poslanstvo pomagati ljudem, da poiščejo preboj do uresničitve svojih ciljev, je začel študirat področje NLP (nevro lingvistično programiranje) in kmalu po študiju postal asistent pri mentorju dr. Aleksander Šinigoju. To znanje in podjetniške izkušnje je uporabil v svoji nepremičninski agenciji in kasneje kot Real estate Coach v Sloveniji in na Hrvaškem.
Njegov moto je; učimo se dokler živimo in učimo se medtem ko delamo. Napake in porazi so vodilo do uspeha.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Kategorija:

460,00 / 561,20 z DDV