PRODAJA IN PSIHOLOGIJA PRODAJE

Usposobi se za vse prodajne situacije in bodi kos vsem psihološkim tipom kupcev!

Zaradi posebnega zanimanja smo nekatera naša predavanja odprli tudi zunanjim slušateljem. Tako se nam lahko pridružite pri izvedbi predmetov za izredne študente in se prepričate kako dobre vsebine zagotavljamo znotraj študijskih programov. Vsebine so uporabne, zanimive in takoj prenosljive v prakso. Predavatelji pa vrhunski strokovnjaki iz svojih področij.

V kolikor se v naslednjih 3 letih odločite za študij pri nas pa vam poslušane vsebine lahko priznamo. Ob predpostavki, da opravite tudi vse potrebne ostale obveznosti, ki jih predavatelj predmeta zahteva (seminarsko nalogo, izpit ipd.).

Vabljeni, da se nam pridružite.

 

Izvajalec: mag. Aleš Lisac

Termini predavanj:

  • petek, 28.2. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 6.3. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 13.3. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 20.3. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 27.3. 2020, od 16:00 do 20:10

Skupno število ECTS: 8

Študijska skupina: Priključitev skupini izrednih študentov programa Digitalni marketing

Cena: 600,00 EUR (+ 22% DDV)


VSEBINA PREDMETA

Sklop 1:

  • Uvod v prodajo.
  • Povezava med marketingom in prodajo
  • Ključni dejavniki, ki vplivajo na to, ali bo podjetje prodajno uspešno ali ne.
  • Prodajne tehnike.
  • Moč v prodaji.
  • Čustva v prodaji.
  • Koreografija prodajnega procesa.
  • Psihološki sprožilci.
  • Uporaba podatkov v prodaji (CRM, RFM model).
  • Prodaja ena na ena.
  • Prodaja skupinam.
  • Uporaba množičnih medijev v prodaji.
  • Uporaba direktnega marketinga – neposrednega trženja v prodaji.
  • Vloga prodajalca v prodajnem procesu.
  • Pomen skripta v prodaji.
  • Osnove telemarketinga.
  • Umetnost zaključevanja prodaje.

Sklop 2: Psihologija prodaje

  • Vloga in pomen psihologije v prodaji.
  • Čustvena inteligenca – poznavanje sebe in vpliv mojega vedenja na nakupne odločitve strank.
  • Zaznavanje.
  • Vedenjski profili kupcev.
  • Vrste potreb in motivi za nakup.
  • Ustvarjenje zaupanja.
TERMIN: 28. 2. 2020 (16:00 - 20:10)

CILJI IN KOMPETENCE

Sklop 1:
Udeleženci razumejo prodajni proces v podjetjih, spoznajo ključne dejavnike, ki vplivajo na prodajo. Spoznajo kako na proces prodaje vplivajo nove tehnologije.

Sklop 2:
Udeleženci pridobijo splošne in predmetno specifične kompetence:

  • Spozna psihološke osnove prodaje oziroma trženja
  • Razume in upošteva pri prodajnem procesu dejavnike potrošnikovega vedenja
  • Usposobi se za ravnanje v posebnih prodajnih situacijah in prilagajanje posameznim psihološkim tipom kupcev.

 

IZVAJALEC/KA

Mag. Aleš Lisac je vodil podjetja v petih državah. Aleš je avtor, predavatelj, marketinški svetovalec. Aleš je s svojim delovanjem, nasveti, predavanji, knjigami, vplival na več kot 160.000 podjetnikov in drugih ljudi, ki jih zanima uspeh v poslu in življenju nasploh. Podiplomski študij menedžmenta je končal na Univerzi Clemson v ZDA. Aleš je bil dvakrat izbran za profesorja leta na Gea Collegeu, leta 2006 pa mu je inštitut Sofos podelil naziv “predavatelj leta”. Kot marketinški svetovalec je Aleš deloval vsaj v 30 različnih panogah. Aleš velja tudi za odličnega pisca prodajnih pisem in oglasov.

Organizira edino marketinško tekmovanje, kjer zmagovalca ne določi žirija, temveč zmaga tisti, ki proda (naj)več. Podjetje Lisac & Lisac, ki ga vodita brata Aleš in Blaž, je od ustanovitve pred 21 leti poslovalo s 87 od stotih največjih slovenskih podjetij in s 44 % hitro rastočih slovenskih podjetij. Najnovejši izdelek, inovacija podjetja Lisac&Lisac (avtorsko delo bratov Lisac) je namizna družabna igra Firma Kids s pomočjo katere se otroci in odrasli učijo voditi podjetje. Mag. Aleš Lisac je predvsem praktično usmerjen podjetnik in podjetniški svetovalec, ki svoje znanje rad deli z znanja željnimi.

CILJI IN KOMPETENCE

Sklop 1:
Udeleženci razumejo prodajni proces v podjetjih, spoznajo ključne dejavnike, ki vplivajo na prodajo. Spoznajo kako na proces prodaje vplivajo nove tehnologije.

Sklop 2:
Udeleženci pridobijo splošne in predmetno specifične kompetence:

  • Spozna psihološke osnove prodaje oziroma trženja
  • Razume in upošteva pri prodajnem procesu dejavnike potrošnikovega vedenja
  • Usposobi se za ravnanje v posebnih prodajnih situacijah in prilagajanje posameznim psihološkim tipom kupcev.

 

IZVAJALEC/KA

Mag. Aleš Lisac je vodil podjetja v petih državah. Aleš je avtor, predavatelj, marketinški svetovalec. Aleš je s svojim delovanjem, nasveti, predavanji, knjigami, vplival na več kot 160.000 podjetnikov in drugih ljudi, ki jih zanima uspeh v poslu in življenju nasploh. Podiplomski študij menedžmenta je končal na Univerzi Clemson v ZDA. Aleš je bil dvakrat izbran za profesorja leta na Gea Collegeu, leta 2006 pa mu je inštitut Sofos podelil naziv “predavatelj leta”. Kot marketinški svetovalec je Aleš deloval vsaj v 30 različnih panogah. Aleš velja tudi za odličnega pisca prodajnih pisem in oglasov.

Organizira edino marketinško tekmovanje, kjer zmagovalca ne določi žirija, temveč zmaga tisti, ki proda (naj)več. Podjetje Lisac & Lisac, ki ga vodita brata Aleš in Blaž, je od ustanovitve pred 21 leti poslovalo s 87 od stotih največjih slovenskih podjetij in s 44 % hitro rastočih slovenskih podjetij. Najnovejši izdelek, inovacija podjetja Lisac&Lisac (avtorsko delo bratov Lisac) je namizna družabna igra Firma Kids s pomočjo katere se otroci in odrasli učijo voditi podjetje. Mag. Aleš Lisac je predvsem praktično usmerjen podjetnik in podjetniški svetovalec, ki svoje znanje rad deli z znanja željnimi.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Kategorija:

600,00 / 732,00 z DDV