Seminar je že pretekel

PRODAJA IN PSIHOLOGIJA PRODAJE

Izvajalec: mag. Aleš Lisac, Barbara Podlogar

Termini predavanj: 23.2., 2.3., 9.3., 16.3., in 23.3.

Skupno število srečanj in ur predavanj: 5 dni / 28 ur

Ure predavanj: od 9. do 13.10 ure

Termini izpita: 5.4.

Študijska skupina: Priključitev skupini izrednih študentov programa Podjetništvo

Redna cena: 683,20 (DDV je že vključen)


VSEBINA PREDMETA

Sklop 1:

  • Uvod v prodajo
  • Povezava med marketingom in prodajo
  • Ključni dejavniki, ki vplivajo na to, ali bo podjetje prodajno uspešno ali ne
  • Prodajne tehnike
  • Moč v prodaji
  • Čustva v prodaji
  • Koreografija prodajnega procesa
  • Psihološki sprožilci
  • Uporaba podatkov v prodaji (CRM, RFM model)
  • Prodaja ena na ena
  • Prodaja skupinam
  • Uporaba množičnih medijev v prodaji
  • Uporaba direktnega marketinga – neposrednega trženja v prodaji
  • Vloga prodajalca v prodajnem procesu
  • Pomen skripta v prodaji
  • Osnove telemarketinga
  • Umetnost zaključevanja prodaje

Sklop 2: Psihologija prodaje

  • Vloga in pomen psihologije v prodaji
  • Čustvena inteligenca – poznavanje sebe in vpliv mojega vedenja na nakupne odločitve strank
  • Zaznavanje
  • Vedenjski profili kupcev
  • Vrste potreb in motivi za nakup
  • Ustvarjenje zaupanja.
TERMIN: 23. 2. 2019 (9:00 - 13:10)

CILJI IN KOMPETENCE

Sklop 1:

Razumeti prodajni proces v podjetjih, spoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na prodajo. Spoznati kako na proces prodaje vplivajo nove tehnologije.

Sklop 2:

Pridobitev splošnih in predmetno specifičnih kompetenc:

  • spoznati psihološke osnove prodaje oziroma trženja,
  • razumeti in upoštevati pri prodajnem procesu dejavnike potrošnikovega vedenja,
  • usposobiti se za ravnanje v posebnih prodajnih situacijah in prilagajanje posameznim psihološkim tipom kupcev.

 

PREDVIDENI REZULTATI IZOBRAŽEVANJA

Udeleženci po zaključku predmeta razumejo psihologijo prodaje. Razumejo, kako kupci kupujejo. Predvsem pa so po uspešno zaključenem predmetu boljši prodajalci. Poznajo metode, sredstva, načine s katerimi iz potencialne stranke naredijo zvestega kupca.

CILJI IN KOMPETENCE

Sklop 1:

Razumeti prodajni proces v podjetjih, spoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na prodajo. Spoznati kako na proces prodaje vplivajo nove tehnologije.

Sklop 2:

Pridobitev splošnih in predmetno specifičnih kompetenc:

  • spoznati psihološke osnove prodaje oziroma trženja,
  • razumeti in upoštevati pri prodajnem procesu dejavnike potrošnikovega vedenja,
  • usposobiti se za ravnanje v posebnih prodajnih situacijah in prilagajanje posameznim psihološkim tipom kupcev.

 

PREDVIDENI REZULTATI IZOBRAŽEVANJA

Udeleženci po zaključku predmeta razumejo psihologijo prodaje. Razumejo, kako kupci kupujejo. Predvsem pa so po uspešno zaključenem predmetu boljši prodajalci. Poznajo metode, sredstva, načine s katerimi iz potencialne stranke naredijo zvestega kupca.

Kontakt

Nina Pristov – vodja projektov v izobraževanju

T: 01 5881 325

E. nina.pristov@gea-college.si

Kategorija:

560,00 / 683,20 z DDV