MEDNARODNI MARKETING

Do kakovostnega znanja na dostopen in ugoden način!

Izobraževanja GEA College ponujajo nabor praktično usmerjenih predavanj z različnih področij, ki jih boste zlahka umestili v svoj urnik. Ne zamudite enkratne priložnosti!

»Deluj lokalno. Trži globalno.« Norm Bond

 

V čem se mednarodni marketing razlikuje od »navadnega«? Kaj lahko od vašega posla pridobijo tudi tuji trgi? Izberite izobraževanje Mednarodni marketing, kjer boste dobili odgovore na mnoga vprašanja o delovanju globalnega trženja ter tako postali še bolj konkurenčni na svojem področju!  

 

KAKO VAM IZOBRAŽEVANJE LAHKO POMAGA?

Pri izobraževanju Mednarodni marketing se boste naučili, kako analizirati mednarodno okolje in povečati konkurenčnost podjetja. Razumeli boste celoten proces – od načrtovanja, organiziranja, izvedbe in nadziranja mednarodnih marketinških aktivnosti.

 

KATERE TEME POKRIVA IZOBRAŽEVANJE?

  • Mednarodna konkurenčnost
  • Analiza mednarodnega okolja
  • Strategije vstopa na tuje trge
  • Načrtovanje mednarodnega marketinga
  • Organiziranje, izvedba in nadziranje mednarodnih marketinških aktivnosti
  • Digitalna revolucija in globalno e-trgovanje
  • Etično delovanje podjetja na mednarodnih trgih

 

ČESA SE BOSTE NAUČILI?

  • Znali boste uporabljati znanje s področja mednarodnega marketinga
  • Predstavitev temeljnih konceptov, modelov in strategije mednarodnega marketinga
  • Poznali in razumeli boste dejavnike sprememb v mednarodnem okolju
  • Vešči boste raziskovanja in izbiranja tujih trgov
  • Poznavanje, primerjava in izbiranje strategije vstopa na tuje trge
  • Sposobnost oblikovanja mednarodnega marketinškega programa
  • Sposobnost organiziranja, izvajanja in nadzorovanja mednarodnih marketinških aktivnosti
  • Poznavanje in razumevanje etičnega delovanja podjetja

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Izobraževanje Mednarodni marketing je namenjeno vsem, ki se soočate z vprašanji:

  • Kako izdelati strategijo vstopa na tuje trge?
  • Kako lahko znanje o tujih trgih uporabim še v podjetju, kjer delam?
  • Katere dejavnike v mednarodnem okolju moram spremljati, da lahko v podjetju sprejemam boljše odločitve?

 

KAKO IN KDAJ BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

Izobraževanje bo potekalo V ŽIVO ali ONLINE (odvisno od COVID-19 razmer).

Cena izobraževanja znaša 595 € + DDV, cena izpita pa 160 € + DDV.

  • ponedeljek, 11. 04. 2022, od 16:00 do 20:10
  • ponedeljek, 18. 04. 2022, od 16:00 do 20:10
  • ponedeljek, 09. 05. 2022, od 16:00 do 20:10
  • ponedeljek, 16. 05. 2022, od 16:00 do 20:10
  • ponedeljek, 23. 05. 2022, od 16:00 do 20:10
  • ponedeljek, 06. 06. 2022, od 16:00 do 17:40 – IZPIT
TERMIN: 11. 4. 2022 (16:00 - 20:10)

KDO SO PREDAVATELJI?

Iztok Sila, MBA, predava marketinške predmete na GEA College Fakulteti za Podjetništvo in Visoki šoli za vinarstvo in vinogradništvo v Vipavi. Na svoji poslovni poti se je kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za domače, regijske in globalne naročnike in blagovne znamke s področij avtomobilizma, telekomunikacij in turizma do mode, športa, kulture in knjigotrštva.

KDO SO PREDAVATELJI?

Iztok Sila, MBA, predava marketinške predmete na GEA College Fakulteti za Podjetništvo in Visoki šoli za vinarstvo in vinogradništvo v Vipavi. Na svoji poslovni poti se je kalil v vodilnih marketinških agencijah v Sloveniji in na Hrvaškem. Sodeloval je z mednarodnimi mrežami oglaševalskih in medijskih agencij ter skrbel za domače, regijske in globalne naročnike in blagovne znamke s področij avtomobilizma, telekomunikacij in turizma do mode, športa, kulture in knjigotrštva.

Kontakt

Tanja Moračanin – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 302

E. tanja.moracanin@gea-college.si

 

Cena

Cena izobraževanja: 595 € + DDV

Kategoriji: ,