OSNOVE MARKETINGA IN TRŽNE ANALIZE

 

Do kakovostnega znanja na dostopen in ugoden način!

Izobraževanja GEA College ponujajo nabor praktično usmerjenih predavanj z različnih področij, ki jih boste zlahka umestili v svoj urnik. Ne zamudite enkratne priložnosti!

Obvladajte marketing in zgradite odličen odnos z vašimi strankami!

 

Marketing vas na učinkovit način poveže s strankami, pomaga zgraditi in ohraniti ugled podjetja, pomaga graditi odnos med podjetjem in stranko, pomaga pri poslovnih odločitvah in še in še… Izberite izobraževanje »marketing in tržna analiza« ter se naučite veščin marketinga ter tako postanite še bolj konkurenčni na svojem področju! 

 

KAKO VAM IZOBRAŽEVANJE LAHKO POMAGA?

Kako razviti dobro marketinško komuniciranje? Kako segmentirati trg ter se na prvem pozicionirati? Kako raziskati trg? Kako določiti cenovno politiko? To je samo peščica vprašanj, s katerimi se soočajo tržniki in podjetniki. Izobraževanje »marketing in tržna analiza« odgovori na vsa ta vprašanja!

 

KATERE TEME POKRIVA IZOBRAŽEVANJE?

  • Razvoj marketinškega koncepta in marketinške funkcije in vloga spleta za razvoj marketinga.
  • Analiza marketinških priložnosti in marketinškega okolja.
  • Nakupno vedenje porabnikov in organizacij 2.0.
  • Proces marketinškega raziskovanja in marketinški informacijski sistem.
  • Vrste marketinškega raziskovanja in metode pridobivanja podatkov.
  • Priprava poročila o raziskavi in predstavitev.

 

ČESA SE BOSTE NAUČILI?

  • Razumeti temeljne koncepte, modele in strategije marketinga v luči digitalizacije družbe.
  • Razviti razumevanje pomena marketinga kot integralnega procesa notranjega in zunanjega okolja podjetja in povezanosti marketinške funkcije z drugimi poslovnimi funkcijami.
  • Razumeti metode raziskovanja trga in obnašanja potrošnikov.
  • Razviti sposobnosti in znanja o posebnostih marketinga, storitev in razvoju odnosov s kupci.
  • Spoznati, prepoznati in obvladati vlogo marketinga v sodobnem vodenju in upravljanju podjetja oz. druge organizacije.

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Izobraževanje marketing in tržne analize je namenjeno vsem, ki se soočate z vprašanji:

  • Kako naj se naučim komunicirati in razumeti potrošnike?
  • V podjetju razvijamo nov produkt, želim si narediti dobro tržno analizo. Kako se je naučim?
  • Želim si bolje razumeti vlogo marketinga ter se bolj povezati z marketinškim oddelkom v podjetju!
  • Kako naj se naučim še drugih oblik marketinga, ki sedaj stopajo v ospredje?

 

KAKO IN KDAJ BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

Izobraževanje zajema 35 ur predavanj in bo potekalo ob petkih v popoldanskih urah, tako da boste lažje uskladili druge obveznosti. Ob koncu izobraževanja boste imeli tudi priložnost opravljanja izpita. Cena izobraževanja znaša 595 € + DDV, cena izpita pa 160 € + DDV.

  • petek, 26.02. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 5.03. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 12.03. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 19.03. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 26.03. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 9.04. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 16.04. 2021, od 16:00 do 20:10
  • sobota, 8.05. 2021, od 8:00 do 9:00 – IZPIT
TERMIN: 26. 2. 2021 (16:00 - 8:10)

Katja Trop poklicno že več kot 17 let dela v marketingu, zadnja leta na področju farmacije. Fokus njenega dela je že od samega začetka mednarodno okolje, predvsem področje strateškega marketinga in upravljanje blagovnih znamk. Nekaj časa je živela in delovala v Rusiji. Trenutno je zaposlena kot vodja produktnega marketinga na trgih Vzhodne Evrope in Kavkaza za eno najbolj uspešnih generičnih farmacevtskih družb.
V zadnjih letih se veliko posveča trajnostnemu razvoju, s poudarkom na strategiji, poslovnih modelih, inovacijah in trženju. Verjame, da je trajnost (op. “sustainability”) edina prava pot na dolgi rok. Za podjetja je to nuja in izjemna priložnost.

Po izobrazbi je univ. dipl. komunikolog. Leta 2011 je zaključila MBA na IEDC poslovni šoli Bled. Je tudi članica Slovenskega združenja Manager. Na GEA College Fakulteti za podjetništvo poučuje “Osnove marketinga in tržne analize”, “Marketing in tržna analiza”, “Marketinške strategije” in “Trajnostne inovacije za podjetništvo”. Poleg tega je predstojnica Katedre za podjetništvo in marketing.
V prostem času je izredno aktivna športnica in popotnica. Pravi, da obožuje družbo ljudi odprtih glav, kakovostno glasbo, knjige in kozarec dobrega vina.

Katja Trop poklicno že več kot 17 let dela v marketingu, zadnja leta na področju farmacije. Fokus njenega dela je že od samega začetka mednarodno okolje, predvsem področje strateškega marketinga in upravljanje blagovnih znamk. Nekaj časa je živela in delovala v Rusiji. Trenutno je zaposlena kot vodja produktnega marketinga na trgih Vzhodne Evrope in Kavkaza za eno najbolj uspešnih generičnih farmacevtskih družb.
V zadnjih letih se veliko posveča trajnostnemu razvoju, s poudarkom na strategiji, poslovnih modelih, inovacijah in trženju. Verjame, da je trajnost (op. “sustainability”) edina prava pot na dolgi rok. Za podjetja je to nuja in izjemna priložnost.

Po izobrazbi je univ. dipl. komunikolog. Leta 2011 je zaključila MBA na IEDC poslovni šoli Bled. Je tudi članica Slovenskega združenja Manager. Na GEA College Fakulteti za podjetništvo poučuje “Osnove marketinga in tržne analize”, “Marketing in tržna analiza”, “Marketinške strategije” in “Trajnostne inovacije za podjetništvo”. Poleg tega je predstojnica Katedre za podjetništvo in marketing.
V prostem času je izredno aktivna športnica in popotnica. Pravi, da obožuje družbo ljudi odprtih glav, kakovostno glasbo, knjige in kozarec dobrega vina.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Cena

Cena izobraževanja: 595 € + DDV

Cena izpita: 160 € + DDV