Katja Trop poklicno že več kot 17 let dela v marketingu, zadnja leta na področju farmacije. Fokus njenega dela je že od samega začetka mednarodno okolje, predvsem področje strateškega marketinga in upravljanje blagovnih znamk. Nekaj časa je živela in delovala v Rusiji. Trenutno je zaposlena kot vodja produktnega marketinga na trgih Vzhodne Evrope in Kavkaza za eno najbolj uspešnih generičnih farmacevtskih družb.
V zadnjih letih se veliko posveča trajnostnemu razvoju, s poudarkom na strategiji, poslovnih modelih, inovacijah in trženju. Verjame, da je trajnost (op. “sustainability”) edina prava pot na dolgi rok. Za podjetja je to nuja in izjemna priložnost.
Po izobrazbi je univ. dipl. komunikolog. Leta 2011 je zaključila MBA na IEDC poslovni šoli Bled. Je tudi članica Slovenskega združenja Manager. Na GEA College Fakulteti za podjetništvo poučuje “Osnove marketinga in tržne analize”, “Marketing in tržna analiza”, “Marketinške strategije” in “Trajnostne inovacije za podjetništvo”. Poleg tega je predstojnica Katedre za podjetništvo in marketing.
V prostem času je izredno aktivna športnica in popotnica. Pravi, da obožuje družbo ljudi odprtih glav, kakovostno glasbo, knjige in kozarec dobrega vina.