INOVATIVNO TRŽNO KOMUNICIRANJE

Do kakovostnega znanja na dostopen in ugoden način!

Izobraževanja GEA College ponujajo nabor praktično usmerjenih predavanj z različnih področij, ki jih boste zlahka umestili v svoj urnik. Ne zamudite enkratne priložnosti!

Razmišljanje izven okvirjev je pot do mnogih rešitev!

 

Če želite biti pri delu kar se da ustvarjalni in inovativni, se lotevati izzivov na različne, do sedaj še nepoznane načine, izberite predavanje inovativno tržno komuniciranje ter tako postanite še bolj konkurenčni na svojem področju!

 

KAKO VAM IZOBRAŽEVANJE LAHKO POMAGA?

Kako v času poplave šumov in informacij vzbuditi pozornost ljudi, (p)ostaja poglavitno vprašanje tržnikov in tudi ostalih delov podjetij! Izobraževanje inovativno tržno komuniciranje vam bo pomagalo bolje razumeti out-of-the-box razmišljanje ter ocenjevanja izzivov iz drugačnih, novih zornih kotov. Po zaključenem izobraževanju boste k rešitvam znali pristopiti na bolj ustvarjalen način, bolje boste razumeli pomen timskega dela ter v celoti razumeli proces od generiranja idej do implementiranja le teh.

 

KATERE TEME POKRIVA IZOBRAŽEVANJE?

  • Miselna naravnanost – misli drugače. Kreativno vs. nekreativno. Sovražniki kreativnosti.
  • Trendi kot vir novih zamisli za tržno komuniciranje.
  • Kontekst, kultura in etika v tržnem komuniciranju.
  • Ustvarjalnost in inovativnost kot gibalo komuniciranja. Več-dimenzionalen pogled na komunikacije.
  • Ustvarjalnost in inovativnost v tržnem komuniciranju.
  • Inovativnost – sestavljenka individualnega in timskega dela, empatije in ambivalentnosti.

 

ČESA SE BOSTE NAUČILI?

  • Razlikovali boste med ustaljenim in drugačnim načinom razmišljanja ter pogledom na tržne pojave.
  • Spoznali boste možna področja sodobnega kreativnega tržnega komuniciranja.
  • Razumeli boste ustvarjalno timsko delo pri koncipiranju komunikacijske in kreativne strategije.
  • Povezati boste znali kreativno znanje z izzivi trženjskega komuniciranja.
  • Razumeli boste pomen ustvarjalnega individualnega dela pri koncipiranju komunikacijske in kreativne strategije.

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Izobraževanje inovativno tržno komuniciranje je namenjeno vsem, ki se soočate z vprašanji:

  • Kako naj se naučim razmišljati »out-of-the-box«?
  • Zgodi se mi, da za reševanje izzivov ostanem brez idej. Kaj lahko storim?
  • Kako mi ustvarjalnost lahko pomaga pri delu?

 

KAKO IN KDAJ BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

Izobraževanje zajema 24 ur predavanj In bo potekalo ob sobotah dopoldan, tako da boste lažje uskladili druge obveznosti. Ob koncu izobraževanja boste imeli tudi priložnost opravljanja izpita. Cena izobraževanja znaša 550 € + DDV, cena izpita pa 160 € + DDV.

  • sobota, 12.12. 2020, od 9:30 do 12:50
  • sobota, 19.12. 2020, od 9:00 do 12:20
  • sobota, 9.01. 2021, od 9:30 do 12:50
  • sobota, 16.01. 2021, od 9:00 do 12:20
  • sobota, 23.01. 2021, od 9:00 do 12:20
  • sobota, 30.01. 2021, od 9:30 do 12:50
  • četrtek, 11.02. 2021, od 9:00 do 10:30 – IZPIT
TERMIN: 12. 12. 2020 (9:00 - 12:50)

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Cena

Cena izobraževanja: 550 € + DDV

Cena izpita: 160 € + DDV

Kategoriji: ,