INOVATIVNE TRŽNE STRATEGIJE IN BRANDING

Nauči se poiskati nove poti v trženju in postanite nepogrešljiv del podjetja! 

Zaradi posebnega zanimanja smo nekatera naša predavanja odprli tudi zunanjim slušateljem. Tako se nam lahko pridružite pri izvedbi predmetov za izredne študente in se prepričate kako dobre vsebine zagotavljamo znotraj študijskih programov. Vsebine so uporabne, zanimive in takoj prenosljive v prakso. Predavatelji pa vrhunski strokovnjaki iz svojih področij.

V kolikor se v naslednjih 3 letih odločite za študij pri nas pa vam poslušane vsebine lahko priznamo. Ob predpostavki, da opravite tudi vse potrebne ostale obveznosti, ki jih predavatelj predmeta zahteva (seminarsko nalogo, izpit ipd.).

Vabljeni, da se nam pridružite.

 

Izvajalec: doc. dr. Andrej Pompe

Termini predavanj:

  • petek, 17.4. 2020, od 17:00 do 20:20
  • sobota, 18.4. 2020, od 9:00 do 12:20
  • petek, 24.4. 2020, od 17:00 do 20:20
  • sobota, 25.4. 2020, od 9:00 do 12:20
  • petek, 8.5. 2020, od 17:00 do 20:20

Skupno število ECTS: 10

Študijska skupina: Priključitev skupini izrednih študentov magistrskega programa Podjetniški management

Cena: 750,00 EUR (+ 22% DDV)


VSEBINA PREDMETA

  • Kaj je tržna strategija
  • Inovativne tržne strategije: navidezna resničnost, socialni mediji, apps, involviranje, sharing, virtualna izkušnja, bloganje, mladi mnenjski voditelji, …
  • Tržna strategija – inbound in outbound
  • Redefinicija ciljnih skupin in prepoznavanje točk dotika
  • Implementacija tržne strategije
  • Znamka in njena večdimenzionalnost
  • Osebnost znamke
  • Identiteta znamke – vidni in nevidni elementi
  • Idenitifikacija z znamko (ciljni potrošniki in ostali deležniki znamke)
  • Zaznavanje znamk in njihovo pozicioniranje
  • Korporativne in blagovne znamke
  • Strategije znamk
  • Pravila uspešnih znamk; ključne napake pri upravljanju znamk
  • Proces upravljanja znamk
  • Komunikacije in vedenje znamk
  • Praktični primeri
TERMIN: 17. 4. 2020 (17:00 - 20:10)

CILJI IN KOMPETENCE

  • Udeležence želimo usposobiti za suvereno odločanje o pravi marketinški strategiji in politiki uporabe znamke v poslovnih procesih.
  • Predmet omogoča in tako posreduje sposobnost povezovanje znanja o inovativnosti, trženju ter znamkah z ostalimi poslovnim procesi.
  • Predmet posreduje študentom temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega trženja in upravljanja blagovnih znamk in spoznanja o uravnoteženem pogledu na blagovno znamko.
  • Udeležence seznani z uspešnimi primeri inovativnega trženja in upravljanja svetovnih in slovenskih blagovnih znamk.
  • S pomočjo študij primerov spodbuditi udeležence k razmišljanju in podajanju konkretnih rešitev, ki jih zahteva celovit proces strateškega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.

 

IZVAJALEC/KA

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije.

CILJI IN KOMPETENCE

  • Udeležence želimo usposobiti za suvereno odločanje o pravi marketinški strategiji in politiki uporabe znamke v poslovnih procesih.
  • Predmet omogoča in tako posreduje sposobnost povezovanje znanja o inovativnosti, trženju ter znamkah z ostalimi poslovnim procesi.
  • Predmet posreduje študentom temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega trženja in upravljanja blagovnih znamk in spoznanja o uravnoteženem pogledu na blagovno znamko.
  • Udeležence seznani z uspešnimi primeri inovativnega trženja in upravljanja svetovnih in slovenskih blagovnih znamk.
  • S pomočjo študij primerov spodbuditi udeležence k razmišljanju in podajanju konkretnih rešitev, ki jih zahteva celovit proces strateškega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.

 

IZVAJALEC/KA

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Kategorija:

750,00 / 915,00 z DDV