INOVATIVNE TRŽNE STRATEGIJE IN BRANDING

Do kakovostnega znanja na dostopen in ugoden način!

Izobraževanja GEA College ponujajo nabor praktično usmerjenih predavanj z različnih področij, ki jih boste zlahka umestili v svoj urnik. Ne zamudite enkratne priložnosti!

Z inovativnimi marketinškimi prijemi za boljše rezultate!

 

Sodobne smernice v poslovanju narekujejo tudi inovativni prijemi in strategije v marketingu. Če vas zanimajo znanja in veščine, ki vam bodo pomagala pri snovanju inovativnih marketinških vsebin ter upravljati z blagovno znamko, se udeležite izobraževanja »inovativne tržne strategije in branding« ter postanite še bolj konkurenčni na svojem področju!

 

KAKO VAM IZOBRAŽEVANJE LAHKO POMAGA?

Inovacije so gonilna sila podjetij in gospodarstva. Podjetja, ki so pozitivno naravnana do inovacij in v tem duhu spodbujajo tudi svoje zaposlene, bodo vedno korak pred konkurenco. Če si želite znanj in veščin, ki vam bodo pomagale oblikovati bolj inovativne marketinške strategije, izberite izobraževanje inovativne tržne strategije in branding in postanite še bolj konkurenčni na svojem področju!

 

KATERE TEME POKRIVA IZOBRAŽEVANJE?

  • Kaj je tržna strategija?
  • Inovativne tržne strategije: navidezna resničnost, socialni mediji, apps, involviranje, sharing, virtualna izkušnja, bloganje, mladi mnenjski voditelji.
  • Tržna strategija – inbound in outbound.
  • Redefinicija ciljnih skupin in prepoznavanje točk dotika.
  • Implementacija tržne strategije.
  • Zaznavanje znamk in njihovo pozicioniranje.

 

ČESA SE BOSTE NAUČILI?

  • Znali se boste suvereno odločati o pravi marketinški strategiji in politiki uporabe znamke v poslovnih procesih.
  • Povezati boste znali znanje o inovativnosti, trženju ter znamkah z ostalimi poslovnimi procesi.
  • Dobili boste vpogled v celoten proces od načrtovanja strategije trženja do pozicioniranja na trgu s pomočjo znamke.
  • Spoznali boste pravila sodobnega trženja in upravljanja blagovnih znamk.

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Izobraževanje inovativne tržne strategije in branding je namenjeno vsem, ki se soočate z vprašanji:

  • S kakšno marketinško kampanjo bi lahko pridobili še več pozornosti?
  • Kako lahko povežem tehnologije, ki so na voljo za boljšo marketinško kampanjo, v celoto?
  • Zavedam se, da je upravljanje z znamko izjemnega pomena, a mi primanjkuje znanja za korak naprej!

 

KAKO IN KDAJ BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

Izobraževanje bo potekalo V ŽIVO ali ONLINE (odvisno od COVID-19 razmer).

Cena izobraževanja znaša 550 € + DDV, cena izpita pa 160 € + DDV.

 

  • petek, 08.10. 2021, od 16:30 do 19:50
  • petek, 22.10. 2021, od 16:30 do 19:50
  • sobota, 06.11. 2021, od 09:00 do 12:20
  • sobota, 13.11. 2021, od 09:00 do 12:20
  • sobota, 27.11. 2021, od 09:00 do 12:20
  • četrtek, 09.12. 2021, od 17:00 do 18:30 – IZPIT
TERMIN: 8. 10. 2021 (16:30 - 12:20)

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije

Kontakt

Tanja Moračanin – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 302

E. tanja.moracanin@gea-college.si

 

Cena

Cena izobraževanja: 550 € + DDV

Kategoriji: ,