GRADITEV BLAGOVNE ZNAMKE V DIGITALNEM SVETU

Nauči se ustvarjati zgodbe, ki bodo most med podjetjem in zunanjim svetom!  

Zaradi posebnega zanimanja smo nekatera naša predavanja odprli tudi zunanjim slušateljem. Tako se nam lahko pridružite pri izvedbi predmetov za izredne študente in se prepričate kako dobre vsebine zagotavljamo znotraj študijskih programov. Vsebine so uporabne, zanimive in takoj prenosljive v prakso. Predavatelji pa vrhunski strokovnjaki iz svojih področij.

V kolikor se v naslednjih 3 letih odločite za študij pri nas pa vam poslušane vsebine lahko priznamo. Ob predpostavki, da opravite tudi vse potrebne ostale obveznosti, ki jih predavatelj predmeta zahteva (seminarsko nalogo, izpit ipd.).

Vabljeni, da se nam pridružite.

 

Izvajalec: doc. dr. Andrej Pompe

Termini predavanj:

  • petek, 29.11. 2019, od 16:00 do 20:10
  • petek, 6.12. 2019, od 16:00 do 20:10
  • petek, 13.12. 2019, od 16:00 do 20:10
  • sobota, 14.12. 2019, od 9:00 do 13:10

Skupno število ECTS: 7

Študijska skupina: Priključitev skupini izrednih študentov programa Digitalni marketing

Cena: 525,00 EUR (+ 22% DDV)


VSEBINA PREDMETA

  • Nastanek in razvoj znamke
  • Tržna znamka in njena poli dimenzionalnost
  • Znamka kot tržna inovacija
  • Osebnost tržne znamke
  • Identiteta znamke – vidni in nevidni elementi
  • Deležniki tržne znamke
  • Zaznavanje tržnih znamk
  • Komuniciranje znamk
  • Korporativne in blagovne znamke
  • Trgovinske, destinacijske in mestne znamke
TERMIN: 29. 11. 2019 (16:00 - 13:10)

CILJI IN KOMPETENCE

Udeleženci se bodo naučili:

  • suvereno odločanje o pravi strategiji in politiki uporabe tržne znamke v poslovnih procesih
  • omogočanje in posredovanje sposobnost povezovanje znanja o tržnih znamkah z ostalimi poslovnim procesi in znamkovne kulture
  • temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega upravljanja tržnih znamk in spoznanja o uravnoteženem pogledu na tržno znamko.
  • seznanili z uspešnimi primeri upravljanja svetovnih in slovenskih tržnih znamk (TZ).
  • s pomočjo študij primerov bodo spodbujeni k razmišljanju in podajanju konkretnih rešitev, ki jih zahteva celovit proces upravljanja TZ

 

IZVAJALEC/KA

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije.

CILJI IN KOMPETENCE

Udeleženci se bodo naučili:

  • suvereno odločanje o pravi strategiji in politiki uporabe tržne znamke v poslovnih procesih
  • omogočanje in posredovanje sposobnost povezovanje znanja o tržnih znamkah z ostalimi poslovnim procesi in znamkovne kulture
  • temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega upravljanja tržnih znamk in spoznanja o uravnoteženem pogledu na tržno znamko.
  • seznanili z uspešnimi primeri upravljanja svetovnih in slovenskih tržnih znamk (TZ).
  • s pomočjo študij primerov bodo spodbujeni k razmišljanju in podajanju konkretnih rešitev, ki jih zahteva celovit proces upravljanja TZ

 

IZVAJALEC/KA

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Kategorija:

525,00 / 640,50 z DDV