GRADITEV BLAGOVNE ZNAMKE V DIGITALNEM SVETU

Do kakovostnega znanja na dostopen in ugoden način!

Izobraževanja GEA College ponujajo nabor praktično usmerjenih predavanj z različnih področij, ki jih boste zlahka umestili v svoj urnik. Ne zamudite enkratne priložnosti!

Blagovna znamka je največje neotipljivo premoženje podjetja!

 

Če želite podrobno poznati tehnike upravljanja blagovnih znamk in razbliniti zmedo pri razumevanju prepogosto površno obravnavanje znamčenja, izberite predavanje »graditev blagovne znamke v digitalnem svetu« ter tako postanite še bolj konkurenčni na svojem področju!

 

KAKO VAM IZOBRAŽEVANJE LAHKO POMAGA?

Digitalni svet je postal glavni akter pri poslovnih uspehih, poslovnih modelih in na koncu tudi blagovnih znamkah. Tu imamo več prostora za inovativnost in ustvarjalnost kot kadarkoli prej. Izkoristimo ta potencial! Izobraževanje »graditev blagovne znamke v digitalnem svetu« vam bo pomagalo bolje razumeti pomen in moč blagovne znamke ter kako jo komunicirati. Odgovorilo bo na vprašanje, kako postaviti uspešno strategijo blagovne znamke ter ponudilo nabor pravil sodobnega upravljanja blagovnih znamk.

 

KATERE TEME POKRIVA IZOBRAŽEVANJE?

  • Nastanek in razvoj znamke.
  • Osebnost tržne znamke.
  • Identiteta znamke – vidni in nevidni elementi.
  • Deležniki tržne znamke.
  • Komuniciranje znamk.

 

ČESA SE BOSTE NAUČILI?

  • Razumeli boste nujnosti in zakonitosti uporabe tržnih znamk v poslovnih procesih.
  • Znali boste uporabljati znamkovno izrazje.
  • Spoznali boste z razliko med tradicionalnimi in digitalnimi marketinškimi pristopi ter možnostjo kombinacije obojega.
  • Znali boste uporabljati osnovne znamkovne koncepte, procese in metode znamčenja in znamkovne instrumente na individualni ter organizacijski ravni v okviru poslovnih procesov na ravni izdelka, storitve in organizacije.
  • Znali boste analizirati in diagnosticirati, načrtovati, uresničevati ter nadzirati odločitve strateškega in taktično-operativnega pomena na področju znamčenja.

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Izobraževanje graditev blagovne znamke v digitalnem svetu je namenjeno vsem, ki se soočate z vprašanji:

  • Kakšno moč ima blagovna znamka in kako jo v našem podjetju razumemo?
  • Zakaj so nekatere blagovne znamke uspešnejše od ostalih?
  • Kaj lahko delam drugače, da bo blagovna znamka podjetja uspešnejša?
  • Kako vem, kdaj gre blagovni znamki dobro oziroma slabo?

 

KAKO IN KDAJ BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

Izobraževanje zajema 30 ur predavanj In bo potekalo ob petkih popoldan, tako da boste lažje uskladili druge obveznosti. Ob koncu izobraževanja boste imeli tudi priložnost opravljanja izpita. Cena izobraževanja znaša 510 € + DDV, cena izpita pa 160 € + DDV.

  • petek, 11.12. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 18.12. 2020, od 16:00 do 20:10
  • petek, 8.01. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 15.01. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 22.01. 2021, od 16:00 do 20:10
  • petek, 29.01. 2021, od 16:00 do 20:10
  • četrtek, 11.02. 2021, od 16:00 do 17:00 – IZPIT
TERMIN: 11. 12. 2020 (16:00 - 20:10)

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije

Doc. dr. Andrej Pompe, je strokovnjak za znamke in znamčenje, strateške tržne komunikacije in svetovanje v okviru BrandBusinessSchool. Skrbi za odličnost komunikacij domačih in svetovno znanih tržnih znamk. Na dosedanji profesionalni poti se je izkazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov in marketinški direktor. Leta 1991 je soustanovil agencijo Formitas ter desetletje in pol kreativno direktoroval, sedaj pa deluje kot svetovalec. Je predavatelj, moderator, mentor, snovalec študijskih programov in avtor številnih strokovnih prispevkov v marketinški literaturi. Že vrsto let predava teme s področja inovativnosti ter marketinga na Fakulteti za podjetništvo ter Centru višjih šol GEA College in s pomočjo interaktivnih delavnic spodbuja ljudi k ustvarjalnemu razmišljanju. Podpisal se je pod dve knjigi Vodnik po marketinški galaksiji ter Ustvarjalnost in inovativnost. Nujnost sodobnega podjetništva, v kratkem izide tretja z naslovom Znamka Mesta. Pomemben ustvarjalec pozicije mesta v konkurenčnem okolju. Trenutno sta zanj najbolj aktualna projekta: (a) pospeševanje turizma na lokalnih ravneh, za kar je razvil inovativno metodologijo kreiranja integralnih turističnih produktov ter (b) razširitev uporabe znamke I FEEL SLOVENIA na celotnem spektru delovanja Republike Slovenije

Cena

Cena izobraževanja: 510 € + DDV

Cena izpita: 160 € + DDV

Kategoriji: ,