DIGITALNI MARKETING IN STRATEGIJE

Do kakovostnega znanja na dostopen in ugoden način!

Izobraževanja GEA College ponujajo nabor praktično usmerjenih predavanj z različnih področij, ki jih boste zlahka umestili v svoj urnik. Ne zamudite enkratne priložnosti!

Na svetu je že 3.6 milijarde uporabnikov družbenih omrežij in prav vsak med njimi je lahko vaša stranka!

 

Ste vedeli, da je na svetu 3.6 milijarde uporabnikov družbenih omrežij? S prihodom interneta in kasneje družbenih omrežij so se podjetja znašla pred novo nalogo. Kako ta orodja uporabljati pri nagovarjanju potencialnih kupcev? Usvojite znanja in veščine, ki vas tega naučijo in izberite izobraževanje »digitalni marketing in strategije«!

 

KAKO VAM IZOBRAŽEVANJE LAHKO POMAGA?

Digitalni marketing ponuja nešteto priložnosti, saj ga lahko izvajate na vsakem koraku. Omogoča vam takojšnjo interaktivnost, prilagodljivost, sledljivost in še in še. Je področje z veliko različnimi delovnimi mesti, ki ponujajo številne izzive in terjajo veščine in znanja, ki se precej hitro nadgrajujejo. Skozi izobraževanje boste spoznali osnovne koncepte digitalnega marketinga, se naučili, razumeti potrošnika v digitalnem svetu, znali definirati strategijo digitalnega marketinga itd. Izberite izobraževanje »digitalni marketing in strategije« in postanite še bolj konkurenčni na svojem področju!

 

KATERE TEME POKRIVA IZOBRAŽEVANJE?

  • Opredelitev in razvoj digitalnega marketinga.
  • Digitalni vs tradicionalni marketing
  • Razumevanje potrošnika v digitalnem svetu.
  • Koncepti digitalnega marketinga.
  • Spletna stran – središče za vstop v svet digitalnega marketinga.

 

ČESA SE BOSTE NAUČILI?

  • Razumeli boste razvoj digitalnega marketinga in vpliv tehnologije in interneta na spremenjene marketinške pristope.
  • Razumeli boste potrošnika v digitalnem svetu in spremembo njegovega vedenja.
  • Spoznali boste osnovne koncepte digitalnega marketinga ter pomembnost spletne strani, kot temeljne platforme za celotno digitalno komunikacijo.
  • Spoznali boste z razliko med tradicionalnimi in digitalnimi marketinškimi pristopi ter možnostjo kombinacije obojega.
  • Uporabljati se boste naučili tehnik ustvarjalnega reševanja problemov in generiranja idej.
  • Razumeli boste značilnosti digitalnih medijev.

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Izobraževanje digitalni marketing in strategije je namenjeno vsem, ki se soočate z vprašanji:

  • Ker se digitalizacija sveta odvija pred mojimi očmi, si tudi sam/a želim več poglobljenega znanja na tem področju!
  • V podjetju digitalnemu marketingu namenjajo vedno več pozornosti. Kaj zamujam?
  • Je digitalni marketing res veliko več kot samo upravljanje s Facebookom?

 

KAKO IN KDAJ BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

Izobraževanje bo potekalo V ŽIVO ali ONLINE (odvisno od COVID-19 razmer).

Cena izobraževanja znaša 510 € + DDV, cena izpita pa 160 € + DDV.

  • petek, 01.10. 2021, od 16:30 do 19:50
  • torek, 05.10. 2021, od 18:00 do 20:30
  • petek, 08.10. 2021, od 16:30 do 19:50
  • petek, 15.10. 2021, od 16:30 do 19:50
  • torek, 19.10. 2021, od 18:00 do 20:30
  • petek, 22.10. 2021, od 16:30 do 19:50
  • petek, 05.11. 2021, od 16:30 do 19:50
  • petek, 12.11. 2021, od 16:30 do 19:50
  • sobota, 27.11. 2021, od 09:00 do 10:40 – IZPIT
TERMIN: 1. 10. 2021 (16:30 - 19:50)

Mag. Nataša Mithans je strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus je podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje. Nataša ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Je predavateljica na Doba Fakulteti za uporabne poslovne in družbene študije Maribor. Nataša je magistrirala na univerzi Lancaster, Velika Britanija, dodiplomski študij pa opravila na Dunaju (Wirtschaftsuniversität Wien) in v Mariboru (Ekonomsko Poslovna Fakulteta Maribor).

Mag. Nataša Mithans je strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus je podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje. Nataša ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Je predavateljica na Doba Fakulteti za uporabne poslovne in družbene študije Maribor. Nataša je magistrirala na univerzi Lancaster, Velika Britanija, dodiplomski študij pa opravila na Dunaju (Wirtschaftsuniversität Wien) in v Mariboru (Ekonomsko Poslovna Fakulteta Maribor).

Kontakt

Tanja Moračanin – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 302

E. tanja.moracanin@gea-college.si

Kategoriji: ,