CELOSTNA IZKUŠNJA STRANK

Do kakovostnega znanja na dostopen in ugoden način!

Izobraževanja GEA College ponujajo nabor praktično usmerjenih predavanj z različnih področij, ki jih boste zlahka umestili v svoj urnik. Ne zamudite enkratne priložnosti!

Skrivnost rasti podjetja se skriva v odlični celostni izkušnji vaših strank!

 

Kar 86% vseh kupcev je pripravljeno plačati več za odlično uporabniško izkušnjo ter 49% se jih je odločilo za hipen nakup zaradi le-te. Naučite se osredotočiti se na kupca in izberite predavanje »celostna izkušnja strank« ter tako postanite še bolj konkurenčni na svojem področju!

 

KAKO VAM IZOBRAŽEVANJE LAHKO POMAGA?

Celostna izkušnja strank je sicer najbolj spregledana strategija rasti, ki pa, v kolikor se je lotimo upravljati skozi vseh 6 ključnih disciplin, prinaša podjetju rast, dobiček in neprecenljivo dodano vrednost, kakor tudi konkurenčno prednost. Naučite se, kako razumeti stranko, kako jo peljati skozi izkušnjo z vaših podjetjem na najboljši možen način, kako CX strategijo uskladiti z ostalimi strategijami ter mnogo več!

 

KATERE TEME POKRIVA IZOBRAŽEVANJE?

  • Osnove CX-a.
  • Kultura osredotočenosti na stranko.
  • 6 disciplin CX-a.
  • Organizacijska posvojitev in odgovornost za CX.
  • VOC-razumevanje strank.
  • Izkustveni design, izboljšave in inovacije za ustvarjanje boljšega CX-a.

 

ČESA SE BOSTE NAUČILI?

  • Razumeli boste pomen in discipline CX-a.
  • Naučili se boste uporabljati CX in njegovih 6 posameznih disciplin.
  • Naučili se boste vzpostaviti CX koncept v organizacijah.
  • Razumeli boste metrike in njihovo pomembnost.
  • Znali boste vzpostaviti CX po fazah in usmerjati organizacijo in zaposlene.

 

KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO?

Izobraževanje celostna izkušnja strank je namenjeno vsem, ki se soočate z vprašanji:

  • Na delovnem mestu se velikokrat srečujem z našimi strankami in želim si še izboljšati svoj odnos z njimi!
  • Zavedam se, da je zadovoljstvo stranke ključno in želim si dodatnega znanja s tega področja!
  • Želim si, da bi se naše stranke rade vračale k nam. Kako to dosežem(o)?

 

KAKO IN KDAJ BO POTEKALO IZOBRAŽEVANJE?

Izobraževanje zajema 25 ur predavanj In bo potekalo ob petkih v popoldanskih urah, tako da boste lažje uskladili druge obveznosti. Ob koncu izobraževanja boste imeli tudi priložnost opravljanja izpita. Cena izobraževanja znaša 450 € + DDV, cena izpita pa 160 € + DDV.

  • četrtek, 11.03. 2021, od 16:00 do 20:10
  • četrtek, 18.03. 2021, od 16:00 do 20:10
  • četrtek, 25.03. 2021, od 16:00 do 20:10
  • četrtek, 1.04. 2021, od 16:00 do 20:10
  • četrtek, 8.04. 2021, od 16:00 do 20:10
  • sreda, 2.07. 2021, od 16:00 do 17:00 – IZPIT
TERMIN: 11. 3. 2021 (16:00 - 20:10)

Mag. Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, v letu 2011 pa se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 je vodila t.i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj na nivoju celotne Bisnode Skupine in bila v skupini odgovorna za Customer Experience v 18-ih državah. Od leta 2017 pa deluje kot svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing v podjetju CX Institute/Abena d.o.o.

Mag. Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, v letu 2011 pa se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 je vodila t.i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj na nivoju celotne Bisnode Skupine in bila v skupini odgovorna za Customer Experience v 18-ih državah. Od leta 2017 pa deluje kot svetovalka za celostno izkušnjo strank in strateški marketing v podjetju CX Institute/Abena d.o.o.

Kontakt

Janja Srčnik – vodja projektov v izobraževanju in NPK

T: 01 5881 311

E. janja.srcnik@gea-college.si

Cena

Cena izobraževanja: 450 € + DDV

Cena izpita: 160 € + DDV

Kategoriji: ,