Seminar je že pretekel

Zaključevanje prodaje

Nič ni samoumevno, od prodanega se živi (in ne od prodaje)!

»Super sestanek sem imel danes.« »Ne sekiraj se, tudi jaz nisem nič prodal.« Tako izgleda običajna komunikacija med prodajalcema po koncu dnevnega udejstvovanja v praksi. Način prodaje pred internetom in poplavo uspešnih marketinških kampanj je zahtevalo od prodajalcev, naslednjo pripravo: kravata, avto, katalog in cenik. Danes pa je mnogo stvari drugačnih, samo preverite podatke v vašem pametnem telefonu. Čas se premika precej hitreje, zato je izobraženi kupec »nestrpen«, če mu prodajalce ne odgovori na vprašanje: ZAKAJ NAJ VAM PRISLUHNEM? in KAKO STE DRUGAČNI OD DRUGIH? Zapisano sploh ni nobena težava, samo premisliti in trenirati je potrebno. Vsi najboljši so veliko vadili – Steve Jobs Apple, celo 72 ur, pred predstavitvijo novega telefona (na koncu je povedal samo deset stavkov in bil svetovno uspešen).

TERMIN: 10. 10. 2017 (9:00 - 15:00)

CILJI IZOBRAŽEVANJA:

• Zaključki so kot jagoda na torti – eden mora začeti in potem je tudi drugim všeč
• Prodajni krog je potrebno skleniti – najprej prodaja in potem poprodaja
• Uničiti kompleks cene prodajalca – ker je bilo prodajalcu preslabo prodano
• Spoznati, da je že kdo bil pred tabo na tem, je potem veliko lažje nadaljevati
• 3. Prodajni zaključki ali mejniki – če ne dobiš 3 x DA, ne greš v naslednji krog

VSEBINA:

• spoznajmo strahove, ki nam nagajajo
• združiti komunikacijo, učinkovito prodajo v zaključek prodaje je orodje, ki »nosi«
• v prodajnem krogu je potrebno definirati mejnike in postaviti vprašanje, kjer kupec »prosi« za nadaljevanje pogovora
• ugotoviti KAJ nam/mi ne gre je veliko lažje popraviti, kot model razmišljanja NIČ mi ne gre
• izpiliti vse manjkajoče dele v MOJ način uspešne prodaje – deležniki delavnice v praksi

CILJI IZOBRAŽEVANJA:

• Zaključki so kot jagoda na torti – eden mora začeti in potem je tudi drugim všeč
• Prodajni krog je potrebno skleniti – najprej prodaja in potem poprodaja
• Uničiti kompleks cene prodajalca – ker je bilo prodajalcu preslabo prodano
• Spoznati, da je že kdo bil pred tabo na tem, je potem veliko lažje nadaljevati
• 3. Prodajni zaključki ali mejniki – če ne dobiš 3 x DA, ne greš v naslednji krog

VSEBINA:

• spoznajmo strahove, ki nam nagajajo
• združiti komunikacijo, učinkovito prodajo v zaključek prodaje je orodje, ki »nosi«
• v prodajnem krogu je potrebno definirati mejnike in postaviti vprašanje, kjer kupec »prosi« za nadaljevanje pogovora
• ugotoviti KAJ nam/mi ne gre je veliko lažje popraviti, kot model razmišljanja NIČ mi ne gre
• izpiliti vse manjkajoče dele v MOJ način uspešne prodaje – deležniki delavnice v praksi

Ugodnosti

Za fizične osebe:

  • 10% popusta za fizične osebe
  • 15% popusta za izbiro 4 seminarjev
  • 25% popusta za izbiro 8 seminarjev ali več

Za pravne osebe:

  • 3 – 5 udeležencev priznamo 10% popust
  • 5 – 7 udeležencev priznamo 15% popust
  • 7 in več udeležencev priznamo 20% popust

Kontakt

Mateja Pirc Vrban – svetovalka v izobraževanju in v postopku NPK

T: 01 5881 325

E. mateja.pirc@gea-college.si

Tanja Moračanin – svetovalka v prodaji

T: 01 5881 311

E. tanja.moracanin@gea-college.si

Ocene

Zaenkrat še ni ocen.

Bodi prvi ocenjevalec “Zaključevanje prodaje”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Predavatelji
Robert Andolšek
Predava na seminarjih:
Začetek Ime Podrobnosti Lokacija Cena Status
10. 10. 2017

Zaključevanje prodaje

245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
26. 10. 2017

Učinkovita prodaja

245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
12. 9. 2017

Komunikacija v prodaji

245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
Kategorija:

245,00 / 298,90 z DDV

Na zalogi