Seminar je že pretekel

Učinkovita prodaja

Dober sestanek, še ni prodaja

»Super sestanek sem imel danes.« »Ne sekiraj se, tudi jaz nisem nič prodal.« Tako izgleda običajna komunikacija med prodajalcema po koncu dnevnega udejstvovanja v praksi. Način prodaje pred internetom in poplavo uspešnih marketinških kampanj je zahtevalo od prodajalcev, naslednjo pripravo: kravata, avto, katalog in cenik. Danes pa je mnogo stvari drugačnih, samo preverite podatke v vašem pametnem telefonu. Čas se premika precej hitreje, zato je izobraženi kupec »nestrpen«, če mu prodajalce ne odgovori na vprašanje: ZAKAJ NAJ VAM PRISLUHNEM? in KAKO STE DRUGAČNI OD DRUGIH? Zapisano sploh ni nobena težava, samo premisliti in trenirati je potrebno. Vsi najboljši so veliko vadili – Steve Jobs Apple, celo 72 ur, pred predstavitvijo novega telefona (na koncu je povedal samo deset stavkov in bil svetovno uspešen).

TERMIN: 26. 10. 2017 (9:00 - 15:00)

CILJI IZOBRAŽEVANJA:

  • da ne lovimo ribe z mahanjem roke po vodi, temveč z vabo
  • izdelana in jasna Komercialna filozofija za izdelek ali podjetje, blagovno znamko
  • v naprej »naštudirani« koraki – Prodajni vademecum
  • kako postanemo posebni, drugačni in neprimerljivi s konkurenco (bolečina – rešitev)

VSEBINA:

  • kdo so naši kupci – samo ne recite VSI – to ubija prodajo
  • zakaj kupujejo ali bi kupovali od nas
  • dobra priprava je povezana s časom – ne kradi drugemu čas in ne zapravljaj svojega
  • izdelava: elevator pitch, komercialna filozofija in prodajni vademecum
  • Sklepni cilj delavnice je dobiti odgovor ali način na vprašanje KAKO se to izvede

IZVEDBA:

  • Vsi deležniki sodelujejo – čisto vsi, nobeden ne uide
  • Učinkovita prodaja v praksi ena na ena – predebatirajo prakso takoj v + in –
  • Metoda igre in osebne motivacije preden kaj storimo, se odločimo ZAKAJ

CILJI IZOBRAŽEVANJA:

  • da ne lovimo ribe z mahanjem roke po vodi, temveč z vabo
  • izdelana in jasna Komercialna filozofija za izdelek ali podjetje, blagovno znamko
  • v naprej »naštudirani« koraki – Prodajni vademecum
  • kako postanemo posebni, drugačni in neprimerljivi s konkurenco (bolečina – rešitev)

VSEBINA:

  • kdo so naši kupci – samo ne recite VSI – to ubija prodajo
  • zakaj kupujejo ali bi kupovali od nas
  • dobra priprava je povezana s časom – ne kradi drugemu čas in ne zapravljaj svojega
  • izdelava: elevator pitch, komercialna filozofija in prodajni vademecum
  • Sklepni cilj delavnice je dobiti odgovor ali način na vprašanje KAKO se to izvede

IZVEDBA:

  • Vsi deležniki sodelujejo – čisto vsi, nobeden ne uide
  • Učinkovita prodaja v praksi ena na ena – predebatirajo prakso takoj v + in –
  • Metoda igre in osebne motivacije preden kaj storimo, se odločimo ZAKAJ

Ugodnosti

Za fizične osebe:

  • 10% popusta za fizične osebe
  • 15% popusta za izbiro 4 seminarjev
  • 25% popusta za izbiro 8 seminarjev ali več

Za pravne osebe:

  • 3 – 5 udeležencev priznamo 10% popust
  • 5 – 7 udeležencev priznamo 15% popust
  • 7 in več udeležencev priznamo 20% popust

Kontakt

Mateja Pirc Vrban – svetovalka v izobraževanju in v postopku NPK

T: 01 5881 325

E. mateja.pirc@gea-college.si

Tanja Moračanin – svetovalka v prodaji

T: 01 5881 311

E. tanja.moracanin@gea-college.si

Ocene

Zaenkrat še ni ocen.

Bodi prvi ocenjevalec “Učinkovita prodaja”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Predavatelji
Robert Andolšek
Predava na seminarjih:
Začetek Ime Podrobnosti Lokacija Cena Status
10. 10. 2017

Zaključevanje prodaje

245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
26. 10. 2017

Učinkovita prodaja

245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
12. 9. 2017

Komunikacija v prodaji

245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
245,00 / 298,90 z DDV Seminar je že pretekel
Kategorija:

245,00 / 298,90 z DDV

Na zalogi